2015. október 29., csütörtök

Cookik....

Segítség!!!!!
Újabban MINDEN oldalnál feljön ez : A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRTEM

Próbáltam nem kérni őket,de akkor meg figyelmeztetett a Google,hogy MUSZÁJ használnom őket .Mr, szerint ez nem túl jó...
A lényeg,hogy azt szeretném,hogy NE JÖJJÖN fel minden oldal megnyitásánál ez a szürkeség.

Valaki tud segíteni ???????
KÖSZÖNÖM!!!!!

4 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Azt olvastam a Számitógépek használata fb oldalon, hogy erre kötelezték a Googlet és nyugodtam klikkeljük, akkor eltünik. Semmi bajt nem csinál, eltüntetni nem lehet. Sajnos! Én már automatikusan klikk és megy tovább minden.

Orsi írta...

Kötelező, hogy figyelmeztessenek rá, de nem jelent semmi gondot, ha az értemre kattintasz. Eddig is így volt, csak eddig nem figyelmeztettek rá. Ha jól tudom, az EU-n belül kötelező ez a figyelmeztetés. Máskülönben szinte minden weboldal használ cookie-kat, szóval mindenhol fel is jön.

Kikapcsolni nem lehet, ez kp-i figyelmeztetés.

CathlenKata írta...

Nekem is feljön, rákattintok , és eltűnik.
Aztán van olyan opció is , hogy cookik törlése.
Legeslegfelül (Firefoxnál) van olyan , hogy előzmények, erre kattints majd az előzmények törlésére is, de ennél végy ki minden pipát és csak a cookik-nál maradjon bent.
Néha nem árt tisztogatni:-) Bár ettől a szürkeség marad, azzal nem tudsz mit kezdeni, csak az értem-re klikkleni. :-(

Mamka írta...

Nagyon szépen köszönöm lányok!!!!!
Azt hittem,hogy én állítottam el valamit, és azért jön fel MINDENHOL ez a szürke felírat.
Akkor klikkelek tovább.:))))))Veletek együtt.