2015. november 9., hétfő

Feedjit ügy....

Azt a látogatós oszlopot szeretem,ami megmutatja,hogy a real időben honnan,melyik blogból jöttek hozzám. Rátaláltam így már régebbi ismerősökre is.
Néhányszor már előfordult,hogy ez a fajta számláló leállt, eltünt,nem működött. A símát azt símán.:) fel tudom tenni és emlékszem VALAMIRE :),hogy legutóbb valami apró kis trükkje volt, de már 2 napja próbálkozom,és nem ,nem akarja.

http://feedjit.com/

Sok blogban látom azt,amit szeretnék.:) Alul ,az oszlopnál van a real time és még valami,nálam most csak felül,de ez olyan általános tájékoztató.

KÖSZÖNÖM előre is!

5 megjegyzés:

Orsi írta...

Lehetséges, hogy valami elállítódott. Próbáld meg a widgetet újra bemásolni a feedjit oldaláról.

Mamka írta...

Köszi! Egyenlőre nem sikerül.

Orsi írta...

Meg is van a hiba oka:

1) a feedjit frissítette a widgetje kinézetét, így a régebben beszúrt html már nem működik, újra kell írni azt a modult. A fent linkelt elérésén fenn, a logo mellett kisbetűvel van egy link (Click here to get your own Live Traffic Feed now) - erre kattintva tudsz egy új html-modult létrehozni, amit a régi helyére kell átmásolni majd. Enélkül a blogodon nem látszik, noha a régi kód miatt továbbra is "veszi az adatokat".
2) a firefox egy évvel ezelőtti frissítésében jött elő ez a probléma. Mivel a flash nagyon sebezhető, ezért a nagyobb böngészők fejlesztői igyekeznek megszabadulni tőle. A chrome egy ún. kernelbe rakja, és azon belül engedi futni, éppen ezért, az én blogomon az újra beszúrt Feedjit látszik és működik is. A firefox ezzel szemben letiltotta, ezért nem is látszik. Erről tudtam is, nekem sok oldalon nem engedi látni a flash tartalmat, csak nem jutott eszembe. :)

Szóval a megoldás a frissítés és a böngészőváltás vagy az, hogy az előző hozzászólásomból a linket elmented könyvjelzőnek, és ott nézed az adatokat. Vagy esetleg kipróbálod ezt, ami nem olyan szép, mint a feedjit volt (és amilyen most), de ugyanazt tudja, és némelyek szerint a firefox is engedi: http://www.supercounters.com/visitortracker

(Ezt átmásolom a másik alá is, hátha másnak is jól jön.)

Mamka írta...

Tündér vagy és profi!!!!!!!!
Egy gondom van,hogy a logó mellett nálam nincsen link.:( Még azért nézegetem....

Mamka írta...

Megvan!A lik.:))))De eddig is eljutottam arra az oldalra,amivel nem jutottam semmire.:(
Ezzel mit csináljak? A tartalomhoz mit kell betenni?

Válassz blogot:

Cím:

látogatók
Tartalom szerkesztése: