2012. június 15., péntek

TarkaBarka kérdése következik....

Kedves Blogbarátaim!
Szeretném segítségeteket kérni!
nem tudok belépni a blogomra, és amiről vezettem gmailes fiók az is megszűnt. Mitévő legyek?
***********************************
  a maryceleste88@gmail.hu-   s  címem megszűnt magától és mivel arról vezettem a kissnemeskeri.blogpot.com-ot, az is megszűnt és a címe Tarka Barka
Köszönöm!!!!!  Még reggel bejött pedig a gmail cím is meg a blogom is  :-(

***********************************

Én csak ezzel tudok neki segíteni,hogy ide beírtam a blogbajt.

************************************************************************-
Kiegészítés: Ma reggel írt Tarka Barka,hogy semmit nem csinált és mégis minden rendbejött!!!!!!
Na! Azért ez nem semmi!!!!

1 megjegyzés:

Babi néni írta...

Szerintem ez meghaladja a házi megoldások körét. A blogod még látszik a tárolt változatban, de már nincs a helyén, sőt! Regisztrálható is, amit csak három hónap elteltével szokott engedni a google, megszűnt blogok esetén.

Itt a tárolt változat: katt ide!

Szerintem a google-nak jelezd a problémát, mert vagy valaki visszaélt a fiókoddal és törölte (ezáltal minden más google-szolgáltatás (picasaweb, blog, weboldal stb. is megszűnik), vagy a google-n belül az új beállítások bevezetésével megszüntették véletlenségből a fiókodat (nyilván több más emberével együtt). :o(

Nem lehet, hogy megpróbáltál regisztrálni a google+-ba, és olyan születési évet adtál meg, ami nem valós és kevesebb lettél 13 évnél? Ez esetben automatikusan kitilt a rendszer, mert ennél fiatalabbak nem használhatják a google szolgáltatásait. Ez esetben viszont a kétlépcsős azonosítást kell választanod, a személyid/útleveled/jogsid el kell küldened beszkennelve, és három napon belül kivizsgálják. Vagy fizetned kell bankkártyával egy dollárt.

Nézz el erre az oldalra: http://support.google.com/accounts/bin/static.py?hl=hu&page=ts.cs&ts=2402620