2012. december 21., péntek

Zita tőlünk kért segítséget. Valami ötlet ?

TUD VALAKI MEGOLDÁST?

Három hete a blog látogatottsága -rajtam kívülálló ok miatt- 60 %-kal esett vissza, és azóta is tartja magát azon a szinten. Nyáron már volt egy ilyen gond, de akkor 10 nap után magától visszaállt minden a régi kerékvágásba.

Ami biztos, hogy december 3. óta Internet Explorerrel nem olvasható a blog. A nevezett böngésző csak a fejlécet nyitja meg, ezért az onnan érkező látogatókat csupán a megengedett karaktereken belül tudom tájékoztatni a hibáról...
Másik két blogom rendben működik, nincs velük gond; semmin sem változtattam, a beállítások ugyanazok, ezzel mi lehet a probléma?

A Google-al nem lehet kapcsolatot felvenni, több alkalommal is küldtem visszajelzést nekik, de semmi válasz.

Kedves Blogger-társak!

Segítsetek rajtam, hogy segíthessek magamon, hogy végül Isten is megsegítsen!!!  Értitek, ugye? :-))

2 megjegyzés:

Monika írta...

Óóóó.:( Nagyon sajnálom!!!! Sajnos én ebben nem tudok semmi választ.:(Remélem,hogy más igen.

Névtelen írta...

Szia, ezzel a gonddal nem vagy egyedül. Ugyan ezzel a gonddal küszködök hetek óta. noreply@blogger.com amiről annyit sikerült kideritenem spamként kezeli a gcom. Ha kapsz ötletet, kérlek küld el nekem is.
Üdv: Puszatla