2010. január 30., szombat

Menüpontok blogspoton

A cím nem biztos hogy rendesen takarja a kérdésemet, de nem tudom jobban megfogalmazni a dolgot.
Itt a blogom: http://krisza.blogspot.com/
A sablonom amit most raktam fel, alapból ott van egy menü rész, és az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnék csinálni mondjuk egy olyan pontot, hogy "rólam", és ha rákattintok, bejön a blogon belül egy külön oldalon a tartalom. Mint egy bármilyen honlapon.
Jajj, nem tudom értelmesen megfogalmazni, de láttam már ilyet úgyhogy biztos meg lehet oldani. Csak most persze nem találok rá példát...

Aki érti, hogy miről beszélek, és tud segíteni, előre is köszönöm! :D

5 megjegyzés:

Nargiz írta...

SZia! önálló oldalt tudomásom szerint blogspoton nem lehet csinálni. Próbáld ki ezt: írsz egy sima posztot, aztán:
Elrendezés - Modul hozzáadása. Képet vagy szöveget valaszthatsz, és
a posztra tudsz linkelni. Én legalábbis így tettem "a blogról" kockában.

Ledorka írta...

Épp most írt erről Wise Lady. :)
http://bloggerbloggerek.blogspot.com/2010/01/ujdonsag-uj-oldal-hozzaadasa.html

Krisza írta...

Jujjj Lidércke, nagyon szépen köszönöm a linket! :D

Nargiz írta...

Huh, ez tényleg friss hír, mai :)
Ki is próbáltam.

Ledorka írta...

Nagyon szívesen. :) Olvastam a kérdésed, aztán két perc múlva láttam Wise Lady bejegyzését. Nem volt nehéz összekötni őket. :D