2010. február 16., kedd

Kaspersky vs. rendszeres olvasók

Már-már kezdtem szomorkodni, hogy senki sem akar nekem segíteni, hogy miért nincs senkinél a "Rendszeres olvasók" alkalmazás...
Aztán rájöttem, hogy csak az én gépemen nem látom senkinél ezt az alkalmazást, mindenki másnál minden rendben van. Ellenőriztem, az itthoni másik gépen is fut ez az funkció. Tehát a laptopom makacsolta be magát... ma arra jöttem rá, hogy a gépemen uralkodó teljhatalmú program, Őszentsége Kaspersky a makacs és nem is az én kedves laptop barátom!
Valamiért Ő döntött úgy, hogy blokkolja a "Rendszeres olvasók"-at. (Nem tudom miért, talán féltékenységből?)
Kérdésem az lenne, hogy van-e valaki bensőséges, meghitt viszonyban eme üldözésmániás programmal, a  Kaspersky-vel, hogyan tudnám rávenni ezt a bizalmatlanságáról híres programot, hogy ne szórakozzon velem?
Segítsen valaki, kérem szépen!!!

4 megjegyzés:

G. J. GOTH írta...

Szia!
Én ezt a programot használom évek óta, de ilyesmit nem tapasztaltam, bár van abban valami, hogy paranoiás kissé. De szerintem épp ettől olyan hatékony. Sajnos, nem tudom konkrétan, mi lehet a gondja. Ha tényleg ő-Kaspersége teszi ezt veled, van néhány javaslatom, bár nem biztos, hogy érnek valamit. Az Internetes víruskeresőben legyen "ajánlott" biztonsági szint, a Tűzfal beállításoknál állíts "alacsony fokozatot" a szűrőkre. És a Szülői felügyeletnél (ha nem így van), állítsd vissza az "alapértelmezett beállításokat". Próba, szerencse.

bruercsi írta...

G.J. Goth!
Köszönöm, hogy próbáltál segíteni!

bruercsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bruercsi írta...

Sajnos nem sikerült zöld ágra vergődnöm a kapott tanács alapján, aztán gondoltam egy nagyot, hát nem azért fizetek nem kevés pénzt a Kasperskyért, hogy ne tudjak megoldani egy ilyen gondot, igaz?!!
Felhívtam és műszaki segítséget kértem.
A megoldás egyszerű volt, bár magamtól rá nem jöttem volna. A tettes a reklámcsík blokkoló volt. De van megoldás arra, hogy egyszere leghessen reklámcsíkblokkolóm és rendszeres olvasó funkcióm is. A beállításoknál be kell menni a reklámcsík blokkolóba, és és a "Címek fehérlistájának használata" engedélyezni a blogspot-ot. ÉS! Tádááám! Mükszik!!!
Tanácsom másoknak: Ha nem megy máshogy hívják fel és kérjenek segítséget az adott termék, cég képviseleténél. 2 perc és megoldódik a gond! :)))