2010. február 8., hétfő

Megjegyzések

Kedves Gina!
A következő problémám akadt a blog szerkesztése közben. Szeretném, ha a bejegyzéseim végén megjelenne, hogy hány komment érkezett, ez azonban nem történik meg, ha a főoldalon látom a bejegyzéseket. Ha rákattintok külön az egyes bejegyzésekre, akkor látszik, és lehet kommentezni is, de a főoldalon nem.
A beállítások / Megjegyzés részben beállítottam, hogy megjelenjenek a megjegyzések, bárki írhat megjegyzést, a megjegyzésűrlapot mindenféle elhelyezkedésben próbáltam.
Az Elrendezés / Blogbejegyzés részben ki van pipálva a megjegyzések számának kiírása.
Ja, és többféle sablonnal is próbálkoztam.
Mi lehet a probléma?
Kérem, a kérdést helyezze el a blogbajok.blogspot.com-on, hátha akad vmi megoldás.
Köszönöm.
Anett
Ezt a levelet kaptam :)) Elhelyeztem, ha tudtok valami okosat, segítsetek Anettnek !

10 megjegyzés:

Wise Lady írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Wise Lady írta...

Írjátok ki a blog nevét, hogy bele lehessen nézni a kódba.

Artanett írta...

hello, a blog: www.artanett.blogspot.com.
köszi a segítséget.
Anett

Wise Lady írta...

Úgy látom, hiányzik a sablonodból a post-footer-line-1 sor.
Mivel semmit sem csináltál a normál minima sablonnal, az a javaslatom, hogy mentsd el a mostani sablonod, mentsd el a blog tartalmát is. Utána pedig válaszd ki újra a minima sablont a választékból.
A mentésről olvashatsz nálam:
http://bloggerbloggerek.blogspot.com/2009/08/mentes-hogy-ne-vesszen-el-blogom.html

Artanett írta...

köszönöm, megcsináltam, amit mondtál, semmi nem változott, post-footer-line-1 sorom sincs még mindig :( esetleg máshogy nem tudnám odavarázsolni??

Artanett írta...

na jó, végül létrehoztam egy új blogot, minima sablonnal, azt lementettem, és azt töltöttem fel a régihez, és így végre látom a megjegyzések számát. Köszönöm a segítséget.
Anett

Wise Lady írta...

Igen, ezt jól csináltad, grat.

vadcic írta...

Nekemolyan problémám van,hogy csináltam egy másik blogot a jelenlegi mellé.
Szerkesztgettem,állítgattam,és most úgy eltűnt a belépsi sáv,a szerkesztő ikon és ha beléptem akkor belül mintha csak wordben lenne az egész(nem tudom ezt érthetőbben leírni)nem tudok kattintani a modulrendezésre,csak mintha egy jegyzetlap lenne minden háttér oldalon.
És mindezt úgy hogy mindkét blogomnál ez lett,pedig csak az egyiknél molyoltam.
Mit állítottam el?
Semmit nem tudok érdemben szerkeszteni a háttérben,csak kivülről látom a blogot,meg a háttérben a fő oldalakat azokat is csak lebutítva.
Kéééééész vagyok!!!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

vadcic írta...

Ja és az Elrendezés fül sincs meg,így nem tudok belépni oda sem.

Andi írta...

Szia!
A problémám, hogy az új sablon használatával a megjegyzés küldése dobozom eltűnt a bejegyzés alól és csak a felugró doboz jön fel. Vissza lehet ezt valahogyan állítani, vagy sablonfüggő?
http://andielmenyei.blogspot.com/

köszi