2012. április 4., szerda

Képfeltöltés.....

Tudom,illetve úgy emlékszem,hogy volt már téma. Amikor kiírja nekem,hogy túlléptem a feltölthető képek kvóta mennyiségét, akkor elzarándokolok a Picassába és megnézem a mappáimat és törlöm a dupla képeket.
DE: mi lesz akkor,ha már nem lesz mit törölnöm és tényleg nem enged több képet feltenni a blogomba?????Ha már vége lesz az ingyenes tárhelyemnek??????
Mit kell akkor tenni,mert megvenni a bővítést nem akarom.
Köszi a segítséget!

:))))Most látom visszaolvasva,hogy ez nekem visszatérő kérdés.De a vastagbetűset még nem kérdeztem.:)És a legegyszerűbb nekem,a saját gépemről feltenni a blogomba.

7 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Mióta a picasán is duplikálja a képeket a blogger én a következőképp írom a bejegyzéseimet:
szöveg....aztán a kép beszúrásakor átmegyek a HTML kódos írásra, ott beszúrom a megfelelő helyre a képet, majd vissza az írásra. Macerás, de így nem kerül fel a picasa-ba feleslegesen egy kép sem.

Monika írta...

Kisnyul: nagyon köszönöm!!!!Azt hittem,hogy az én hibám,hogy a Picasa duplázza a képeimet.
Megpróbálom a módszeredet.Ha jól értem,akkor átváltasz a HTML-re és a saját gépedről,a saját mappádból egyszerűen beilleszted a képedet?

Ami írta...

Én már egy ideje először feltöltöm a picasaba a képet, utána onnan illesztem be a bejegyzésbe. Így nem rámolja minden nap külön mappába a képeket.
Ha betelik, akkor szerintem készíts még egy emailcímet, és vedd fel azt is adminisztrátornak. Így "tiszta picasaval" indulsz. A másik emailcímet fel sem kell tüntetned a blogon.

Monika írta...

köszönöm Ami!

Babi néni írta...

Azt olvastam valahol, hogy a G+-ra való áttéréssel eltörli a Picasás korlátot, van valakinek ilyen tapasztalata?

Monika írta...

Altair: az tök jó lenne,de ez a G+ valami miatt nem volt szimpi nekem.Jól emlékszem,hogy összefüggésben van a Fb-al? Lehetséges,hogy nem így van,nem tudom.

Monika írta...

Írok még 1x,mert az új megjegyzéseket meg szeretném kapni.:)