2013. december 10., kedd

Különböző oldalakon bejegyzés

Sziasztok!
Először is köszönöm a meghívót!
Egy olyan problémába kérném segítségeteket, amivel nem sok blogsegítő foglalkozott és akik foglalkoztak  túl bonyolultan írták le a megoldást. Remélem kivitelezhető a tervem.
Szóval van egy új blogom, ami még szerkesztés alatt áll, ezért még nincs rajta fenn semmi különös. Azt szeretném, hogy legyen a blogon két fül/oldal. Ezeket már sikerült megcsinálnom (Receptek, írások). Azt szeretném továbbá, hogy a fő oldalon legyenek a receptek, képpel, meg a szöveg egy részletével, ahogy egy normális szimpla blogon az lenni szokott. Az írások fülön pedig különböző egészségügyi cikkeket, könyvrészleteket szeretnék írni. Itt már nem szükséges a kép, hanem csak a szöveg. De eddig sehol sem találtam meg, hogy hogyan lehet a második fülre bejegyzést írni. Csak olyan megoldást találtam, hogy az első fülön/oldalon megjelent cikket tudom a második oldalra linkelni, de én nem ezt szeretném. A HTML kódokhoz nem igazán értek, de ha valaki pontosan leírja, hogy mit, hogyan kell, akkor talán sikerülhet...
Remélem világosan leírtam a problémámat és tudtok segíteni!
Köszi:
Kata

8 megjegyzés:

Pál Mohácsi írta...

Szia Kata,
Rákerestem a problémádra, és ilyen megoldást találtam:
- Először is létre kell hozni különféle címkéket. Minden bejegyzéshez tudsz adni ilyeneket, néhány szóval leírod, hogy miről fog szólni, például: receptek, írások, könyvajánló stb.)
- Ha létrehoztad a kívánt címkéket, szükségünk lesz a különböző címekhez tartozó URL címekre. Ha van címkefelhő az oldalsávba akkor ráklikkelsz arra, vagy megjeleníted a blogodat, és a bejegyzés alján/tetején megjelenő címkékre kattintasz és behozza az összes ilyen kategóriájút egy oldalra, a címsorból pedig bemásolod mondjuk egy jegyzettömbbe ideiglenesen.
- Ha bloggeres vagy, akkor csak az oldalakra mész az irányítópultra, és kiválasztod az internetcímet és bemásolod az előzőleg rögzített címeket. (Új oldal ->internetcím)
- Gondoskodni kell róla, hogy az oldal látható legyen, legördülő menüből ki kell választani, hogy hol jelenjen meg.
- Mentesz.
(Ha htmlbe akarod megoldani, akkor létrehozhatsz vízszintes vagy függőleges menüket. Bővebb leírást itt találsz: bloggersbloggers.com)

Juhász Kata írta...

SZia!
Köszi szépen! Sikerült! Még annyit tennék hozzá (hátha valaki még hasonló problémával küzd), hogy az Elrendezésnél az Oldalak szerkeztésére kattintva be lehet állítani, hogy a Főoldalt ne mutassa. Így csak a két általam létrehozott fül látható.

Mamka írta...

Hű ,Pali,elolvastam és tanultam tőled,bár én mindig tanulok,holtomig.:)Köszi mindenki nevében!

mgina007 - kialakito.blogspot.hu írta...

A bloggeren nem lehet már kiválasztani az új oldalaknál az internetcím lehetőséget, hanem egy ugyanolyan felület jön be, mintha új bejegyzést akarnék írni. Mit csinálok rosszul?

Zsuzsanna Kiss írta...

Nekem is ugyanaz a problémám,mint mgina007-nek :/ Tud esetleg valaki segíteni?

Juhász Kata írta...

Az új blogomnál nekem is ez a problémám.
Valakinek valami ötlete?

Sándorné Fekete írta...

Sziasztok!

A chili @ Vanilia blogon megoldották, de nem jövök rá, hogy hogyan lehet ezt a linket kialakítani:

http://chiliesvanilia.blogspot.hu/search/label/z%C3%B6lds%C3%A9g

Ha valakinek van valami ötlete, szeretettel várom!
Előre is köszönöm

Ferencz Ildikó írta...

Sziasztok,

az elrendezés menüpontban az oldalak szerkesztésére kattintva, ha a "Külső link hozzáadása" hozzáadását választod, adhatsz az új oldalnak egy nevet és a linkhez bemásolhatod a címke linkjét. Nekem így működött.