2013. december 10., kedd

Különböző oldalakon bejegyzés

Sziasztok!
Először is köszönöm a meghívót!
Egy olyan problémába kérném segítségeteket, amivel nem sok blogsegítő foglalkozott és akik foglalkoztak  túl bonyolultan írták le a megoldást. Remélem kivitelezhető a tervem.
Szóval van egy új blogom, ami még szerkesztés alatt áll, ezért még nincs rajta fenn semmi különös. Azt szeretném, hogy legyen a blogon két fül/oldal. Ezeket már sikerült megcsinálnom (Receptek, írások). Azt szeretném továbbá, hogy a fő oldalon legyenek a receptek, képpel, meg a szöveg egy részletével, ahogy egy normális szimpla blogon az lenni szokott. Az írások fülön pedig különböző egészségügyi cikkeket, könyvrészleteket szeretnék írni. Itt már nem szükséges a kép, hanem csak a szöveg. De eddig sehol sem találtam meg, hogy hogyan lehet a második fülre bejegyzést írni. Csak olyan megoldást találtam, hogy az első fülön/oldalon megjelent cikket tudom a második oldalra linkelni, de én nem ezt szeretném. A HTML kódokhoz nem igazán értek, de ha valaki pontosan leírja, hogy mit, hogyan kell, akkor talán sikerülhet...
Remélem világosan leírtam a problémámat és tudtok segíteni!
Köszi:
Kata

7 megjegyzés:

Unknown írta...

SZia!
Köszi szépen! Sikerült! Még annyit tennék hozzá (hátha valaki még hasonló problémával küzd), hogy az Elrendezésnél az Oldalak szerkeztésére kattintva be lehet állítani, hogy a Főoldalt ne mutassa. Így csak a két általam létrehozott fül látható.

Monika írta...

Hű ,Pali,elolvastam és tanultam tőled,bár én mindig tanulok,holtomig.:)Köszi mindenki nevében!

mgina007 írta...

A bloggeren nem lehet már kiválasztani az új oldalaknál az internetcím lehetőséget, hanem egy ugyanolyan felület jön be, mintha új bejegyzést akarnék írni. Mit csinálok rosszul?

Unknown írta...

Nekem is ugyanaz a problémám,mint mgina007-nek :/ Tud esetleg valaki segíteni?

Unknown írta...

Az új blogomnál nekem is ez a problémám.
Valakinek valami ötlete?

NAGYRÉVI HÍREK írta...

Sziasztok!

A chili @ Vanilia blogon megoldották, de nem jövök rá, hogy hogyan lehet ezt a linket kialakítani:

http://chiliesvanilia.blogspot.hu/search/label/z%C3%B6lds%C3%A9g

Ha valakinek van valami ötlete, szeretettel várom!
Előre is köszönöm

Picur írta...

Sziasztok,

az elrendezés menüpontban az oldalak szerkesztésére kattintva, ha a "Külső link hozzáadása" hozzáadását választod, adhatsz az új oldalnak egy nevet és a linkhez bemásolhatod a címke linkjét. Nekem így működött.