2008. október 26., vasárnap

Saját összegzés

Hát, én tiszta boldog vagyok, mert a számlálóim (ugye, nekem 2 is van, az egyik számolja a boldog-boldogtalan látogatót, a másik azokat, akik éppen engem olvasnak) dolgoznak, ezt Nektek köszönhetem! Közben többször is gondolkodtam, miért is akarunk mi számlálót, miközben elsősorban úgyis magunknak írunk... hiúság, asszony a neved. :)

Linkelni magamtól megtanultam, miután kénytelen voltam, mert 7 másik emberre kellett utalnom. Képet felrakni szintén- ne mondjátok, hogy ez nem nagy kunszt, mert nekem az. :)
Csináltam egyedül bloglistát is, szóval megy, mint a karikacsapás. Egészen a következő feladatig, mert azért vannak még izgalmas dolgok. Pl. nem tudom, honnan szedtek kedves képeket le, amivel színesítitek a blogot vagy pl. a háttér változtatása komoly dolognak tűnik....

Etika? Na, az szép lesz, meg izgalmas is, ott lesznek az "összecsapások". De én várom, az eddigi segítségeket pedig nagyon köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: